Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Jessica Sjödin - 14 mars 2009 19:48

Hallo hallo!


Igår kväll hade som sagt jag och min prinsessa en myskväll utan pappa, det gick faktiskt bra men hon ville inte direkt somna, tror att hon gav upp vid tio....och strax därefter kom morfar med kollega och hälsade på en snabbis, typiskt! Fick iaf sällskap ett tag, det var roligt. I natt vaknade hon två gånger om jag inte minns fel då hon åt, jag fattar inte varför hon börjat med det bara så där....kanske är det en liten tillväxt period (peppar peppar) för hon vaknar ju iaf mellan halv sju och halv åtta.


Hon har blivit bättre på att äta, smackar och har sig...så söt. Tänkte att hon skulle få sova ute en sväng på fm, hon brukar ju bara sova ca en timma men i dag överaskade hon. Låg säkert och sov minst en och en halv timma, skönt! På em fick man lite egentid, vad gjorde man då....jo for på mittuniversitetets bibliotek och letade artiklar till uppsatsen, roligt - inte! Sedan for jag på mitt jobb och tog ut de och surrade lite med två av mina arbetskamrater. Fick se bilder på sonen till en av dem när han åkte bob nerför piiiiiiiiiip, fort gick det. Duktig var han också, hade hjälm på sig.


Sedan har gumman ätit gröt och då menar jag ÄTIT gröt. Det var gröt på allt inkl hennes mamma så efteråt tog vi en dusch innan pyamasen åkte på. Vid tjugo över sju åt hon och sedan somna hon, fatta innan halv åtta. Vilken tjej! För ett tag sedan hade hon ju krångel med magen, gjorde ju inte number two på över två veckor! Nu har det inte kommit något sedan i tisdags! Den här gången känns det viktigt att det händer något snart då vi börjat med smak portioner....därav köpte jag katrinplommon pure när jag handlade och blandande lite med gröten så nu håller vi tummarna!!!!!!!


Nä nu ska jag svida om och troligen åka till en kompis. Wilma och hennes pappa ligger i sovrummet och sover så jag har rätt så tråkigt....och melodifestivalen börjar ju nu....


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards