Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Jessica Sjödin - 11 mars 2009 22:40

Hallo hallo!


Idag har vi träffat en kompis som jag inte träffat på jäääätte länge. Vi var ute och gick en sväng i det fina vädret och avnjöt en god lunch på jamtli. Gumman somnade när vi gick iväg och vaknade så fort vi kom in på jamtli :). Har så svårt att sitta hos andra människor och ska stå hela tiden. Sedan slår det aldrig fel. Blir så arg när kläderna ska på och sedan stoppas ner i vagnen, tycker inte om det........ Somnade åter när vi gick hem och vaknade efter bara ca tio minuter från det att vi kom hem.


I kväll har jag haft mitt första träningspass på jobbet sedan i våras, gud va skönt det var. Var vääääldigt nervös innan och tid till att fixa till passet och träna inför det fanns inte i samma utsträckning som jag trott....Mycket är inte som jag trodde innan, tiden räcker inte till allt hihi, men huvudsaken är att jag hinner med gumman i första hand och det gör det. Trots lite förberedelser så gick det grymt bra! (om jag själv får säga).  Medans jag var borta mös Wilma med sin pappa. Naturligtvis hade jag glömt, eller inte direkt glömt utan tagit fel på dag, halv åtta i kväll kom en ny försäkringskille och pratade för deras barnförsäkring så det var bara att skynda sig hem då mitt pass slutade just halv åtta. Gumman var med och lyssnade och lämnade kommentarer till de olika delarna i försäkringen :) Nä nu sover de andra två så det är dags att lägga sig. Försökt plugga lite nu på kvällskvisten men jag är ganska trött. Får ta igen den tiden i morgon.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards