Wilma - min ögonsten!

Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Nu är det nära.....

Av Jessica Sjödin - 23 juni 2010 20:20

Hallo hallo1


Ja nu är ddt nära till att vi ska vara ledig jag och gumman. I morgon är sista dagen för W på förskolan sedan är hon ledig i 7 veckor :) Idag fick vi dock hämta henne efter lunch då hon inte riktigt va sig lik. Hoppas att det gett med sig till i morgon så hon får gå sin sista dag. Själv jobbar jag kväll i morgon och sedan dag på midsommar för att sedan gå på ledigt i tre veckor! Efter det är det en veckas jobb för att sedan vara ledig igen i tre veckor, grett!


Gumman sover och själv sitter jag ute på altanen (som är nybyggd) i de nya utemöblerna, kan inte bli bättre :) Datorn i knät och kaffe i magen, mmmmm.


Sedan förra blogginlägget har det hänt lite saker. Minsta brorsan har tagit studenten och mycket har hänt med tomten. Tomtens gräsmatta är större och nu är det sått så det nya gräset är på G. Busken runt tomten är helt borta och singel är lagd runt huset. På ena sidan är sten lagd så det går att gå runt till baksidans nya altan. Den nya ytterdörren är på plats så det börjar likna någe! Snyggt blir det! Länge sedan jag la upp några bilder så här kommer några


  Studentplakatet åt brorsan! Tänk vad tiden går, redan stor kille!   VVärldens sötaste prinsessa!   Älskar att bada!!!!  

Mysen är fortfarande prio ett! Vid det här laget har vi väl ett tiotal att välja mellan. Vilket kaos om alla skulle vara smutsiga så vi har lagt upp ett lager :)


Hoppas alla ha de gött och att värmen börjar infinna sig :)


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Sjödin - 13 september 2010 17:28

Nu var det länge sedan sist men orken infinner sig inte riktigt. Nu jobbar man åter och gumman är på dagis. Där har hon visat sitt fina humör :) Hon vet vad hon vill lilltjejen. Minsta som går emot henne så är det krokodiltårar som kommer, har lärt m...

Av Jessica Sjödin - 8 juli 2010 09:46


Ja det är vi nu för tiden, vi är inne på andra veckan redan. Snacka om skönt med en färdig altan med soffgrupp, vi har suttit ute och myst de få dagar vi varit hemma. Igår kväll så tog jag fram Wilmas gamla pool från ifjol och hon tyckte det var helt...

Av Jessica Sjödin - 29 maj 2010 20:11

ja det är väl ungefär vad som händer dessa dagar. Gumman åkte på förkylning förra helgen och har varit snuvig hela veckan, inget dagis med andra ord. Så i onsdags var det min tur att åka dit och i fredags var gubben liggandes hela dagen. Nu börjar vi...

Av Jessica Sjödin - 20 maj 2010 20:59


...ja det undrar jag....   Gumman hon pratar, pratar och pratar men jag förstår inte ett dugg! Hon är för gullig, lägger hvudet på sne och rabblar värsta harangen för att sedan vänta på ett svar. Förut var det mest titta, mamma och pappa samt da ...

Av Jessica Sjödin - 28 april 2010 13:33

Hallo där!   Det har hänt lite sedan sist. I söndags var jag och två tjejkompisar på IKEA, sikken dröm. Det var mycket som följde med hem men det var många saker som stod kvar och skrek mitt namn! Så nu i veckan är det operation sätta upp saker. ...

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards