Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Jessica Sjödin - 4 mars 2009 22:01

Hallo hallo!


Jo tänkte bara tala om att gumman vaknade vid tre i natt, inte så farligt men man hade ju vant sig med att hon vaknade kl sex :). Var tvungen att gå upp och byta på henne då jag hörde att det fräste till....hm. Stackarn hann inte riktigt vakna, grät så där lite grann på skötbordet men stora tårar rann ner för kinden, oj vad det högg i hjärtat...till slut vaknade hon till och drog iväg världens leende, vilken tjej! Sedan la vi oss igen, gumman somnade nästan på en gång, vred sig några gånger bara. Trodde förståss att hon skulle sova länge i morse då hon vaknade så tidigt men kl halv sju hade hon sovit klart och ville inte somna om, urk. Som tur är så är hon så go på morgonen så hon låg brevid mig i sängen och jollrade lite medans jag halvsov ett tag till. 


....det blir aldrig som man tänkt sig med sömnen. Säger det åter igen, ska sluta tro att vi har fått en rutin när det gått bra någon dag, det ändras alltid :) Idag har vi varit på stan och fikat samt inhandlat en mössa och sockor och innan vi gick hem var vi en sväng på jobbet. Nä nu ska jag gå och sussa.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards