Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Jessica Sjödin - 12 mars 2009 23:13

Hallo hallo!


Idag har vi haft besök av en kompis och hennes tös, så roligt! För första gången såg jag hur glad gumman va när hon fick vara nära sin kompis, såg ut som hon ville ta tag i henne - så söt! Vi smaskade kladdkaka, surrade och lekte lite med charmtrollen. Innan de kom skulle jag snabbt iväg på affären och köpa ägg då jag till min förskräckelse upptäckte att de jag hade gått ut.....typiskt när man skulle baka och allt. Gumman ville absolut inte gå på affären, hon skrek från det jag la ner henne i vagnen tills vi skulle gå ut från affären.....att hon orkade och jag fick värsta dåliga samvetet. Tur då att besöket befann sig hos oss när vi kom hem så gumman kom på andra tankar direkt :) .....hon vaknade förståss så fort vi kom innanför dörren.


När palsternackan skulle fixas i dag så använde jag stavmixern, tänkte att då vill hon nog ha det.....trodde jag ja - hulkade och grimaserade som vanligt. Tog då upp henne i knät och vips gick det bättre, var det så lite som behövdes göra! Hon åt upp allt.........min prinsessa. Gröten som hon fick till kvällen den tycker hon om, gapar stort!


Nä nu vaknade gumman....


Ha de så gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards