Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Jessica Sjödin - 2 mars 2009 22:03

Hallo hallo!


I morse vaknade gumman kl sex, hade då sovit sedan åtta kvällen innan!! Vilken tjej! Efter maten så låg vi och mös och somnade sedan om efter ett tag. Gumman vaknade inte förrän halv tio tio! Hade nog lite sömn att ta igen sedan i helgen. Idag har vi bara varit hemma, jag har pluggat lite och vi har lekt lite. Pappa kom hem och åt lunch, det tyckte Wilma va gött :) Vid halv fyra tog vi en promenad till affären sedan fick Wilma ligga ute och sova, blev dock bara cirkus en kvart. I kväll har jag tränat och när jag kom hem skulle Tomas ut och springa. Då jag kom hem var gumman lite grinig och det blev bara värre och värre, till slut gallskrek hon och ingenting hjälpte.....fy va hemskt det är när man inte kan göra något förutom att vara nära. Tror det var magknip då hon inte ens ville äta när mat erbjöds. Till slut gick det över och då ville hon äta, somnade sedan under måltiden -stackarn. Har sovit sedan dess. Idag har vi gått över till morot som smakportion, vet inte om det var någe bättre än potatis men det är bara att bita i, en vacker dag tycker hon säkert om det jätte mycket :)


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards