Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Jessica Sjödin - 13 mars 2009 21:29

Hallo hallo!


Idag skulle min sambo till  Strömsund så vi tog och hängde med. Passade på att åka och hälsa på en kompis och hennes små prinsar, vi kan säga att det var ett braaa tag sedan sist jag var där. Gu va skönt det är med bra vänner, då kan man surra och allt och ingenting utan att det känns konstigt eller länge sedan man sågs. Den minsta prinsen är någon månad äldre än gumman och han for som en vilde i en lära gå stol, såg hur gött ut som helst - en sådan ska vi köpa! Gumman fick provsitta, såg ut att tycka om det, a lot!! Förutom den lilla har hon två äldre också, vilka charmtroll!!!! Nä det var som sagt väldigt roligt och jag hade hur trevligt som helst. I kväll har det bara varit jag och gumman hemma, mannen i huset/lgh skulle spela hockey i kväll och sedan äta ute med grabbsen. Vi har haft det väldigt mysigt och gröten den gick som smöre, hon såg rätt så rolig ut efter grötintaget - det var gröt i hela ansiktet,även i håret och det var visst mammas fel :) Hon har precis somnat men varit trött läääänge, börjat bli svårare att lägga på kvällen - hoppas det är övergående, vi håller tummarna för det!!!!


Nä nu ska jag borra ner mig i soffan med en kopp kaffe, mys! Hittade den här gamla bilden, hon var nog bara någon vecka här om ens det, lika gullig dock :)


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards