Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Jessica Sjödin - 10 mars 2009 22:49

Jo just ja, jag har blivit utmanad av en kompis. Jag ska skriva sju meningar om mig själv.....


Jag äääälskar min dotter....och min sambo fast ibland får jag spunk på honom:)

Jag har ett samvete för hundra.....

Jag är ambitiös, tyvärr kan det ibland bli till min nackdel

Jag är envis, i min värld har jag ofta rätt....

Jag är pedant, vill ha rent och snyggt hemma. Min sambo skulle nog kalla mig städgalen. Jag har fått detta av min kära mor :)

Jag är världens bästa bilförare

Jag ställer upp för mina vänner (vilket jag hoppas de vet)


Skickar utmaningen vidare till min mamma, Rebecca och Therese


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 10 mars 2009 22:36

Hallo hallo!


Vilken underbar krabat jag har! Jag bara ääääälskar henne hur mycket som helst. Visst kan hon tära på tålamodet ibland men jag och min sambo är ju ändå hennes trygghet. Hon blir lätt ledsen när hon kommer till en annan famn än min och min sambos....hoppas det går över snart.


Idag har vi provat att äta palsternacka....tyckte hon om det....njjjjaaa, om hulkning menar det. Hon tycker inte om min mat som jag ordnat.....vilken kock är man egentligen, ja ja det blir väl bättre. Har provat burkmat och det gillar hon bättre :( fy katten också. Gröten däremot går bättre och bättre, skönt! Har idag inhandlat fler skedar, nu har vi även plast skedar.


Vi har varit på öppna förskolan idag och träffat massor av trevliga människor - trevligt värre! Gumman har faktiskt sovit kanske två, tre timmar idag (i omgångar) och det hör inte riktigt till vanligheten. Sover bra nattetid, vaknar ofta bara en gång men dagtid då vill man vara vaken - man kan ju missa något. Det är så roligt och se vad som händer dag för dag. Har börjat bli väldigt nyfiken. Ofta när hon äter och hon hör TV ljudet eller se så släpper hon direkt och ska titta efter vad det är som låter, haha.


Nä nu är klockan mycket.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards