Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Jessica Sjödin - 12 februari 2009 19:22

Hallo hallo!


Idag har vi provat något nytt! Tog med mig Wilma och for iväg och tränade på mitt träningsställe. Tänkte se hur det skulle gå och det gick väldigt bra men det tog lite längre tid än vad man är van med. Gumman var så himla lugn och snäll. Låg och tittade på allt som rörde sig. Efter träningen tog jag mig en fika och vi tittade lite i dagens tidning - jag och Wilma:) Det ska börjas i tid att uppdatera sig om vad som händer i världen.....Sedan åkte vi och hälsade på pappan på jobbet, synd bara att gumman sov hela tiden. I kväll har vi plockat undan i klädkammaren och tagit in cykeln i sovrummet - nu ska magen ryka!!!! Nä man ska väl ta och prova en tur innan gumman ska sova.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards