Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Jessica Sjödin - 1 februari 2009 17:08

Hallo hallo!

Hi hi, jag har blivit utmanad av en kompis på hennes blogg....inte bara en gång utan två! hm... Den första utmaningen förstod jag inte riktigt - tror jag ska visa bild sex i album sex, tyvärr har jag nog inte så många "album" men jag får väl ta och ta ett album slumpmässigt och välja kort sex (hamnar i mitt bildgalleri på min sida på familjeliv). Den andra utmaningen var att lista fem saker jag inte kan vara utan (gör som föregående använder endast ting)

I nuläget gäller nog i första hand
- tvättmaskinen, ha ha alla spykläder måste tvättas
sedan följer
- eltandborsten måste väl listas
- TV:n
- gummans gym
- spisen, hi hi

Idag tog vi sov morgon eftersom det är söndag, men men vi har väl i så fall söndag varje dag.... Igår kväll vaknade gumman som vanligt efter en timma. Fick då ligga med oss i våran säng, vi såg på Wallander och mös. Vi somna nog alla efter bara ett litet tag så vid halv tolv tolv skulle jag lägga över henne i sin säng, hm var inte riktigt så lätt som jag trodde. Blir nog inte många kvällar vi ligger och myser oss till söms... Idag är det typ 20 minus grader så vi är inne, lite jobbigt i och med att gumman brukar somna i vagnen ute i alla fall en gång per dag. Men vi får väl göra det bästa av dagen. Ska försöka träna och baka en äppelpaj, mums. Nä nu ska här ätas och sedan träna.

Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards