Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Jessica Sjödin - 4 februari 2009 21:40

Hallo hallo!


 Som ni märker har jag fixat en ny blogg, fick tips av en kompis som har en blogg - tack för tipset! Har hunnit vara och träna i kväll. Skönt! Gumman somna vid nio, endast lite gnäll - hoppas hon sover för natten nu (peppar peppar). I em var vi till en kompis och hälsade på, hon har en liten guldklimp som är några månader äldre, även hon världens sötaste. Ska blir roligt när de blir äldre och kan leka bättre med varandra.


Nä nu ska jag mysa med sambon. Lägger in en liten bild, Wilma i gymmet - älskar gymmet vilket nog syns.


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 4 februari 2009 17:12

Hallo hallo!

Måste bara få informera herrskapet om att de små liven verkligen kan chocka en :). Vi var ju på öppna förskolan igår - gjorde gipsavtryck vilket blev hur bra som helst! Sedan var det massage dax. Dra på trissor när gumman tog och bajsa en tredje gång på en och samma dag mitt upp i massagen :) Duktig tjej! Igår kväll så somna hon vid nio tiden om jag inte minns fel, jag vaknade i morse vid halv sju och då sov hon - inte ätit en gång i natt utan sovit hela natten!!!! Jag fattar ingenting. Mjölkstationerna var ju som överfulla så jag fick ta och väcka gumman för att hon skulle äta. Vi låg sedan och mös ett tag i sängen och sedan somna hon om. Nä nu måste jag sluta, hör en liten krabat som vaknat.

Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards