Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Jessica Sjödin - 6 februari 2009 17:31

Hallo hallo!


Gumman somnade vid åtta igår kväll, åt vid elva och vid fyra, sedan ville hon inte riktigt sova. Fick lägga sig i min säng och sova där resterande del av natten. Låg och viftade med armarna och var klarvaken, dock nöjd ändå. Somnade till slut. När vi klev upp vid nio var det över 20 grader kallt ute, va är det här!!! Men skam den som ger sig. Vi gav oss ut vid lunchtid, då var det bara 15 minus ute. Gick till en av mina bästa kompisar och hennes lillkille (kan sätta mycket pengar på att han kommer krossa många hjärtan - hoppas bara att Wilmas inte är ett av dem), därefter satte vi fart mot ett av fiken här på byn. Vi hade mysigt värre och åt paj. Gumman var så snäll ända till vi skulle klä på oss och gå hem (hatar att ta på sig kläder och lägga sig i vagnen), skrek som aldrig förr för att sedan somna. Var på affären och laddade upp med ersättning och flaska, ska på middag i morgon och om gumman blir orolig när jag är borta kan hon få snutta lite ersättning. När vi gick förbi "gammelfarfar" så stannade vi och sa hej, då började hon skrika igen, skrek ända hem - ca 50 meter. När vi kom in och gumman fick komma upp såg det ut som hon hade permanentat håret - lockigt och blött. Skrek så hon blev svettig, stackarn. Nu är det snart dax för middag och mys. Ikväll ska vi träffa prästen och planera för dopet som stundar nästa helg....


Nä nu kurrar det i magen. Ha de så gött!. Ps lägger upp en bild som vi tagit - som vanligt är hon ju så söööt! Ds.

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards