Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Jessica Sjödin - 5 februari 2009 18:41

Hallo hallo!


Ja då har vi äntligen kommit fram till mormor och morfar. Inte så roligt att köra, snö rök i förbannelse......skit jobbigt. Ibland såg man ingenting! När vi väl var framme och hade ätit middag så vet jag inte riktigt vad som hände, kanske kände gumman att vi var på nytt ställe, skrikit i omgångar men nu är det bra - stor tårarna på lilltjejen, stackarn. Nä nu ska vi snart ta på pyamas och mysa på med mormor och morfar.


Jo Wilma hade så tur att hon träffade två av sina kompisar på öppna förskolan, det var trevligt.


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 5 februari 2009 08:56

Hallo hallo!


....det är sant! Gumman har sovit hela natten i natt också - vilken tjej! Som sagt somna hon vid nio för att sedan börja små gnälla vid tio, men jag strök henne över kinden och lät hon försöka suga på nappen och vips hade hon somnat om. Vaknade vid tolv och fick mat för att sedan somna om. Jag vaknade 07.20 av att gumman började skruva på sig, alltså sovit i ca 7 1/2 timma. Man känner sig otroligt utvilad, skönt! Idag ska jag och Wilma åka till mormor och morfar, pappa ska till S holm med jobbet. Vi får väl se hur dessa "rutiner" om man får kalla det de håller i sig. Nä nu ska jag packa lite och sedan ska vi gå en sväng på öppna förskolan innan vi ska åka.


Det är många som säger att hon är så lik sin morbror Johannes så jag tänkte att då lägger vi in en bild på dem tillsammans. Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards