Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Jessica Sjödin - 9 februari 2009 21:15

Hallo hallo!


Måste bara lägga in lite nya bilder. Här kommer lite olika go bitar:



Av Jessica Sjödin - 9 februari 2009 18:53

Hallo hallo!


Vi åkte från mormor och morfar igår, trotsade vädret! Vilken jäkla snörök, kom många svordommar i bilen hem. Wilma blev så glad att se sin pappa, han var dock lite trött efter en helg med jobbet i S-holm. Blev lite oreda i sovtider och dyl i och med att vi åkte bil i två timmar. Somnade iaf vid halv tio i går kväll, sedan somnade mamma och pappa på var sin sida i soffan under Beck filmen...troligen lite slut båda två efter helgen :) Vaknade i morse vid halv sex av gumman, hörde hur hon låg och tog i för att göra det stora A:et. Fatta att man väljer att bajsa mitt i sovandet, hihi - ja det var bara att gå upp och ta reda på resultatet. Sedan låg vi och mös i stora sängen för att rätt så snabbt somna om, vi vaknade vid halv tio - herre gud! Vid lunch tid kom pappsen hem och åt lunch med oss och sedan under em begav vi oss iväg på Barnens hus och köpte en liten present till ett par kompisars prins. Han hade vuxit sedan sist och man ser vad ens egna barn växer mycket när man ser andra....helt otroligt! Det var trevligt att åka på "byn". Blev inte så mycket sömn för gumman under em så nu ligger hon och sover en sväng. Kan tänka mig att det blir en sen kväll i kväll.....och vi som får besök i morgon på fm... Nä nu ska jag umgås med min bättre hälft.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards