Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Jessica Sjödin - 11 februari 2009 16:39

Hallo hallo!


Tänk att gumman sov ända till kvart över fyra i natt innan hon åt! Sedan somnade vi om men det var en liten krabat som hade lite svårt att somna på en gång....som tur är är hon nöjd när hon ligger och leker med filten eller något annat, till slut när hon har lekt färdigt lägger hon igen ögonen. Idag har vi trotsat det kalla vädret ute och gått på en promenad, strålande sol och kyla som biter en i kinderna - helt underbart! Vi gick in till stan, tänkte jag skulle se om jag hittade något att ha på mig på dopet vi ska ha till helgen men jag hann mest bara in i affären så var det någon som protesterade :).....så vi gick ut och hem igen. Gumman sov ute medan jag fikade lite innan vi begav oss på föräldraträff. Idag har vi pratat mat till de små liven - längtar så till vi får börja prova. Undra hur många gånger man kommer att ringa sin egen mor och vara hysterisk - får hon i sig nog med mat osv!!! Stackars mamma. Efter träffen så gick vi på affären och inhandlade ingridienser till kakan jag ska göra till dopet, puh med andra ord är det bakdags i kväll. Nu ligger charmtrollet och sover i vagnen och jag har börjat med maten. Vi väntar på att pappa ska komma hem!


Vi tränar varje dag att ligga på mage för att stärka muskulaturen i nacken och idag var hon helt otroligt stark, låg länge på mage innan hon protesterade! Höll huvudet högt och såg så där otroligt söt ut som bara hon kan. En stark rackare! Här är en bild på gumman när hon tränar. Träningsdags


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards