Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Jessica Sjödin - 8 februari 2009 12:16

Hallo hallo!


Hann inte skriva något igår, var bjuden på middag hos en av mina bästa kompisar! Mormor och morfar var barnvakt åt Wilma, åkte bara hem en gång under kvällen för att ge lillpiga mat. Har världens bästa mormor och morfar!!! (Även världens bästa farmor och farfar!). Kändes konstigt att vara utan gumman en hel kväll samtidigt som det var så skönt att umgås med goa människor över god mat och dryck (alkoholfritt för min del).  Vi spelade spel och surrade, skrattade så jag höll på att dö!!!! Åkte hem vid ett i natt - fatta kl var ett!!! Tiden bara rann iväg, som dom säger - tiden går fort när man har roligt :). Gumman hade varit lite gnällig men morfar tog tog fram sytar tagen och efter et tag sov hon - två gånger om! I morse när vi klev upp så snöade det, hade nog snöat sedan igår kväll och det har fortsatt....lite gruvsam inför hemresan idag - lär nog vara LITE snörök, urk. Det blir till att köra försiktigt, har ju dyrbar last. Idag har mamma och jag bakat inför dopet, eller rättare sagt har mamma bakat och jag har hjälpt till - utnämd till förste diskare! Kan inte låta bli att lägga in en bild, hihi. Här var man inte så gammal men söt. Har lärt mig av en kompis hur man ska lägga in bilden i texten (tackar tackar).   Nä nu ska jag umgås med familjen, Wilmas båda morbrödrar är här....och "Susan". Håller tummarna för att det ska sluta snöa snart......


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards