Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 26 juni 2009 21:21

Hallo hallo!


Vill bara tala om att jag och Wilma kommer vara borta en vecka drygt nu så det blir nog inte bloggat så mycket. I morgon drar vi hela familjen till Backe och sedan på söndag åker sambon hem men vi stannar kvar. På fredag åker vi till Strömsund till gummans farmor och sover där till lördag. Då åker jag och min sambo åter till Backe för det är marknad och lillskruttan ska vara med sin farmor till på söndag (första gången vi ska sova på olika orter!!). Vi har införskaffat en baddräkt och mössa samt badbyxor så nu får värmen gärna stanna ett tag :) En pool också så klart! Nä alla glada, ha det så gött i helgen!!


Ha de!

Av Jessica Sjödin - 26 juni 2009 21:12

Hallo hallo!


Ja det är varmt nu för tiden! Idag har det varit för varmt för lillskruttan, hon har inte velat leka själv utan gråtit när jag satt ner henne någonstans....lite jobbigt faktistiskt. Eller så kan det vara fler tänder på G, hon dreglar rätt så mycket och äter lite sämre (lär väl kanske äta sämre pga värmen också). Det har nog varit för vamt för en annan också för jag är så trött och slut idag. Det kan ev finnas en annan orsak till det, eller en bidragande orsak. Jag och några kompisar var ut på AW igår, fast jag inte jobbar :) Trevligt värre! Kom hem efter elva, min sambo hade lovat att ta Wilma under natten. Naturligtvis så vaknade hon vid fem och ville inte somna om så vid halv sex sex var min sambo och W uppe och åt gröt....somnade dock om efter det. I morse var vi tvungen att gå upp tidigt då jag skulle till tandläkaren tio i nio! Jobbigt. Vi tog bussen till min sambos jobb och W fick vara med sin pappa medan jag for iväg. Jag hade inga hål men en lagning som lossnat till en viss del, ska åter i aug och fixa det. Nä nu lägger jag ner för idag, trööööötttt.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards