Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 11 juni 2009 21:59

Hallo hallo!


.....är Wilmas första ord som kommit! I sin pappas öron låter det som pappa men inte i mina :) Nu är vi hemma hos mormor, morfar jobbar och kommer inte hem förrän på lördag så vi har lite kvalitetstid med momma! Gumman sover så gott, fick välling i mommas knä och sedan var det en liten krabat som var trött! Blir nog inte så mycket skrivet i helgen då vi har fullt upp här. Nä nu ska vi ta och slappa lite framför tv!


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 11 juni 2009 07:47

Hallo hallo!


Jag är ett stort Greys anatomi fans, sitter framför tvn varje onsdag kl 21! Igår var tydligen sista avsnittet för säsongen och som det slutade. Fattar inte hur de kan göra så! Ska man sitta och undra hela sommaren nu? Skit också! Iaf så somnade gumman vid halv åtta igår så jag for iväg och tränade medan min sambo nattade henne, kom hem strax före nio och där ligger de båda två och sover i våran säng. Så söta så :) Lillskruttan vaknade så klart när jag skulle lyfta över henne till sin säng så då ammade jag, tänkte i min envishet att hon skulle sova hela natten då......inte direkt. Vaknade vid halv tre, provade ge nappflaska (med lite vatten i) men den vägrade hon ta. Tog då över henne till mig så hon kanske skulle somna om, gjorde det men det tog en himla lång tid. Somnade iaf utan amning. Ammar bara en gång per dygn nu så det är nog på sluttampen. Idag ska man åter plugga lite för att sedan ta Wilma och packning och fara till momma och moffa, åter hem på söndag! Ska träffa några kompisar i helgen, en som jag inte träffat sedan september så det ska bli himla roligt!

Leker så intensivt så snoret rinner :)

Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards