Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 23 juni 2009 22:17

...ikväll har gumman ålat sig fram i sängen! Vilken tjej och vilket humör. När det inte gick som hon ville eller i den fart hon ville så stannade hon upp och blev förbannad!!! Vi lockade med hemtelefonen, la den en bit framför henne och då tog hon och kröp en bit, eller rättare sagt ålade sig!  Nu är det slut på friden :)


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 23 juni 2009 10:07

Hallo hallo!


Ja det är en fråga jag ställer mig måååånga gånger om. Gumman somnade väl vid halv åtta igår och vaknade strax före nio, fick då välling och somnade om. I natt vaknade hon vid två och fick då välling, somnade om direkt! Fatta att vi sov till åtta iaf!!! Jag ställer ingen klocka nu för tiden för gumman har ju brukat vakna vid halv sju sju. Nu får man nästan dåligt samvete när klockan är närmare halv nio innan frukosten är intagen.....


Idag har vi inget på schemat och tyvärr så skiner solen med sin frånvaro :( Kanske man skulle ha tagit att städa lite snabbt medan gumman ska sova om ett tag. Just nu sitter hon och brottas med ett tvättservettpacket, hon ser rätt så rolig ut! Lägger in en liten bild från härliga dalarna. Vi satt ute på altanen och fikade i lördags och då var hon såååå söt!

 Nyss fått i sig en mumsig majskrok :)


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards