Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 8 juni 2009 21:38

...jenny för hjälpen med bilden! Vill gärna skicka denna ängel till alla goa människor som följer min och Wilmas vardag genom att titta in på bloggen samt till de bloggar jag följer dagligen!


Trevlig sommar på alla!

Av Jessica Sjödin - 8 juni 2009 09:12

Hallo hallo!


Natten har varit bra, vaknade vid halv två tror jag och sedan vid halv sex. Det är endast de två gånger jag ammar under dygnet så i natt ska jag prova ge välling första gången och se om hon sover längre! Vi vaknade vid sju men klev inte upp förrän efter åtta....hm. Nu är Wilma nyäten och sitter och leker och skrattar i sin matstol. Lyckades ta ett kort när hon skrattar och gapar så man ser en skymt av alla tänder som är på g i överkäken


Idag ska vi på stan och träffa en kompis, förhoppningsvis blir det en lunch innan vi går hem. Sedan efter middagstid ska vi på kalas! K lilla tjej har ju blivit stor, fyllde ett år förra veckan. Vi längtar redan till kalaset, Wilma älskar när det är en massa folk omkring henne, det märktes tydligt igår på Djungelhuset :) Tänk att det dåliga vädret håller i sig, regn regn regn....va tråkigt.


Sedan idag måste jag ta mig i kragen och läsa om kvantitativa metoder - hypotesprövning och chitvå test, måste förstå det bättre så statistiken på uppsatsen blir bra! Vill bli färdig så vi kan lägga den på hyllan ett tag! Nä nu ska vi göra oss i ordning.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards