Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 14 juni 2009 10:06

Hallo hallo!


I helgen har vi haft fullt upp så datorn har inte varit högst prioriterad, förlåt. Inte hunnit läsa alla bloggar jag följer så jag ska titta efter vad ni gjort i helgen i kväll eller i morgon! Naturligtvis har gumman blivit förkyld....igen. Det "tör" hostas och snoret rinner, stackars liten. Nu håller vi tummarna att hon blir bättre till helgen då vi ska åka till några vänner (peppar peppar). Provade åtta månaders mat igår, gick si så där :) För stora bitar...så vi fortsätter med sex månaders ett tag till. Jag tror att momma är ganska slutkörd efter den här helgen :) Hon jobbade i fredags och natten till fredag gick bra, gumman vaknade bara en gång men halv sex när momma gick upp var det en liten prinsessa som också var nöjd och vaken! Igår natt och i natt så har lillskruttan hållt både mormor och mamma vaken! Igår natt vaknade hon vid halv ett och bara skrek, inget hjälpte. Vi gick med henne och försökte med napp och vatten men icke. Till slut tog hon välling men tror att det var förkylningen som spökade för hon var ganska täppt i näsan (tur att man hade med nässprayen). I natt vaknade hon två gånger och sista gången fick hon välling till slut och hon åt upp allt! Ammar fortfarande en gång per dag men det är mest för att tömma :)


I fredags och igår träffade jag två av mina kompisar, huuuur trevligt som helst. Vi satt och smuttade vin och surrade i fredags (fatta va gott det va med ett glas rött!) och igår var vi här hemma hos mor och far och åt och spelade kort, jätteroligt med andra ord. Lillskruttan hon har farit som en fartdåre i läragåstolen, vet snart inte vart man har henne! Ba ba ba hör man titt som tätt nu....snart är det ma ma ma hoppas jag. Mormor har tränat gumman att säga momma också. Mo mo mo momma hör man lite då och då, då sitter de två tillsammans och tränar :) Nä nu hägrar lite frukost! Bilder kommer.......


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards