Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 15 juni 2009 22:25

Hallo hallo!


Tänkte bara lägga upp lite bilder från helgens bravader. Momma fick ju rå om W nästan hela helgen då moffa jobbade. Så här söta var de!


Momma tog hand om lillskruttan på fredag kväll så jag fick träffa två av mina kompisar. Så himla gött att sitta och surra och smutta vin :) K träffade gumman för första gången och de såg ut att trivas i varandras sällskap....


På lördag kväll spelade vi kort och hade det allmänt trevligt. Efter kortspelet så fick vi ett frispel jag och mina vänner :) Då kan det se ut på följande vis, hm.....


....bara man inte råkar illa ut pga detta fina kort....Trevligt hade vi iaf, skrattade så att jag hade träningsvärk dagen efter "fniss"


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 15 juni 2009 16:44

Hallo hallo!


I lördags gjorde jag det! Jag friserade till Wilmas frisyr :) Luggen hade blivit så lång så den for i ögonen och hon hade två troffsar som var hur låååång som helst vid öronen - allt det rök! Nu ser hon ut som en kille men jag hoppas på tjockare hår....


I natt vaknade nattmonstret vid halv två och ville inte alls somna om :) Låg i våran säng ett bra tag och jollrade innan hon somnade. Gosade med sin pappa mitt i natten, trots det var det uppskattat :) I morse vaknade vi ändå vid sju, guud va trött jag va! Vi klev upp och fixade till oss. Gumman är ju förkyld och idag har hostan infunnit sig. Snoret rinner fortfarande men i mindre grad. Somnade vid halv elva och sov i två timmar. Under den tiden hann vi plugga jag och min kära studiekamrat! Ska bli så skönt när den är inlämnad och förhoppningsvis godkänd, en liten bit kvar bara.....


Under em har jag haft en grinig liten tös här hemma! Var så trött men ville inte sova. Tänkte att hon skulle få ligga inne på em då hon är tussig...tog väl en timma drygt innan hon somnade! Puh...Det är rätt så jobbigt nu för när hon väl sover är det uppsats som gäller så man är rätt så utmattad innan sambon kommer hem, men men jag har valt det själv. Nä nu väntar middag och träning!


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards