Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 9 juni 2009 08:58

Hallo hallo!


Gjorde det igen, skrivit hela inlägget och vips så var det borta, grrrr. Okej vi börjar om. När gumman vaknade vid halv tolv i natt så kändes det tidigt att ge välling så hon fick min mat, somnade direkt. Vaknade åter vid halv tre och då provade vi välling.......ville hon ha?..........NOT! Efter några tappra försök så gav jag upp, fick min mjölk och då snuttade hon naturligtvis! Trodde att hon skulle ha svårt att somna efteråt men det gick relativt snabbt :) Vid sex halv sju vaknade jag av min sambos klocka, gissa vem som låg tvärs över sängen och sov som en stock? Jo lillskruttan, vilken syn :) Vi vaknade vid åtta och har nu intagit en otroligt kulinarisk frukost....mild fruktgröt, mums!


Igår när jag la ner henne på mage och låg och tittade vad hon skulle hitta på så ålade hon sig bakåt till det tog stopp. Efter ett tag var hon på väg igen då hon lyckades byta riktning :) Till slut fastnade hon i matstolen och tog sig inte loss! Hennes första upptäcksfärd på golvet :) Nu är det nog inte långt kvar till krypningen....detta med både pirr i magen och panik i bröstet på mig.........


Idag står öppna förskolan och statistik på schemat!


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards