Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 10 juni 2009 07:59

Hallo hallo!


Ja vilken natt! Igår somnade gumman vid halv åtta åtta, vaknade två gånger under kvällen men då var det bara min sambo hemma. Tror att jag kom i säng vid halv tolv, har så svårt att lägga mig i tid! Gumman vaknade halv ett och då var jag för trött att fixa med välling så hon fick äta av mig. Tänkte att vi tar vällingen nästa gång...hm blev då ingen välling då vi inte vaknade förrän halv sju. Fatta vi vaknade en gång i natt! Inte två eller tre som det brukar kunna vara! Peppar peppar att det håller på vända nattetid. Här har vi mitt underbara monster :)

 Älskar att leka efter frukosten, här har vi en av leksakerna som hängt med ända från början!


Idag står statistik, ev Jysk och sedan kalas på schemat samt att jag måste ta mig i väg och träna i kväll!


Ha de gött!


Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards