Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 7 juni 2009 22:25

Hallo hallo!


Har precis skrivit ett långt inlägg och vart det tog vägen det vet jag inte. Så här kommer en kortare variant. Vi var som sagt på Djungelhuset idag och vilken höjdare! Gumman hon var intresserad av det mesta. Hon lekte och skrattade hela tiden. For som en raket i en läragåstol (de hade ett antal stycken), de har stora ytor så det fanns mycket golv att fara på :) Såg ut som Flinta när han ska iväg med sin bil, hade tyvärr inga halksockor på sig. Måste jag tala om att hon somnade i bilen då vi for därifrån. Det bästa var att det inte kostade mig ett öre, barn under ett år går in gratis och föräldrar också tydligen. Dit ska vi igen!


Har röstat i kväll! Inte varit så insatt i detta val men rösta bör man göra! Det har hållt i sig med matintaget, peppar peppar! Morfar har tittat in en sväng i kväll, trevligt värre. Nä nu är det sängen som gäller!


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 7 juni 2009 11:21

Hallo hallo!


Titeln säger mer än tusen ord om dagens väder!!! I morse vaknade gumman någon gång före åtta, var lite trött då jag la mig sent och sedan varit vaken lite i natt då gumman varit som en virvelvind bredvid mig i sängen :) Jag ammade ingenting igår från ca tre på natten till halv elva igår kväll! Fatta, nu är det nog på slutet....Under morgonen här har vi myst på jag och gumman, min sambo har haft sovmorgon! I går morse fick ju jag det så det var inte mer än rättvist! Nu sitter hon rätt så stadigt men jag vågar inte riktigt lämna henne rätt upp och slätt på golvet då hon ofta ramlar omkull efter ett tag.

 Jag bara älskar de orangefärgade mjukbyxorna hon har på sig! Så söt i rosa och orange! Nu har hon börjat hasa sig bakåt så troligtvis är det inte långt i från krypningen nu :)


Var ju som sagt på möhippa igår, så himla kul!!! Några av er vet nog vilken det är.....Det gick hur bra som helst med lillskruttan, hon var med sin pappa hela dagen! Den blivande brudgummen överraskade vi på hennes jobb, det var hur kul som helst sedan avlöste de olika uppgifterna varandra och kvällen avslutades med en god middag med gott sällskap, tyvärr var jag tvungen att åka innan det allra roligaste började.....singstar! Jag måste bara visa det otroligt fina fatet som hon fick göra (vi andra fick också hjälpa till), den kommer inte riktigt att se ut så här när det är färdigt utan tusen gånger finare!

Jag säger bara det, vilken otroligt vacker brud det kommer att bli och brudnäbben då, otrooooligt söt!


Idag ska jag rösta och sedan ska Wilma och jag träffa en kompis och hennes dotter. Det ska bli riktigt roligt! Vi ska träffas på Djungelhuset, ett stort lekhus för barn, fatta va roligt!


Ha de gött!

skdh

Av Jessica Sjödin - 7 juni 2009 00:30

Hallo hallo!


Vill bara säga att jag haft en underbar dag! Varit på möhippa och Wilma har hängt med sin far. Nu verkar det lossnat vad gäller både mat och tänder. Idag har hon ätit som en tok! Endast ammat tidigt i morse och för en två timmar sedan. Ni ska se va tänder det är på G, inte undra på att hon varit gnällig sista tiden, stackarn! Nä jag får skriva mer när vi vaknat och klivit upp i morgon bitti. Sov gott!


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards