Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 3 juni 2009 22:49

Fick denna av Jempajenny för ett tag sedan men har inte sett den. Jag vill gärna skicka den vidare till alla goa människor som följer mig och min ögonsten. Tack för det!!!


Kram på alla!

Av Jessica Sjödin - 3 juni 2009 21:00

Hallo hallo!


I söndags var vi ju hos Wilmas farmor och hon fick som sagt i Wilma matpure och efterrätt och efter det så går det hur bra som helst! Peppar peppar. Hon gapar och gapar, jag sitter mest och bara skrattar! Då hon började äta burk mat har jag inte vågat byta ut det mot min mat. Vi kör stenhårt med Hipp burkmat, risk och kyckling och pasta och skinka är favoriter! När jag är riktigt säker på att det fungerar så ska jag prova min underbara goda mat :)


Det händer även grejor med Wilma. Hon snurrar runt på golvet och i sängen är hon som en virvelvind. Sitter rätt så bra och leker i gymmet också! Roligt roligt! Nu har även tand nr 3 tittat fram, en i överkäken. Jag såg att det blödde där uppe idag och i kväll när jag var borta såg min sambo en tand som hittat ut. Vilken tjej va!


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 3 juni 2009 20:51

Hallo hallo!


Ja då var vi åter hemma. Kom hem från Umeå sent igår kväll. Nu har vi opponerat och responderat. Godkänd på opponentskapet, skönt. Själva uppsatsen måste vi göra kompletteringar på, vi hade det på känn innan då det kom upp saker under våren och att skriva med en liten hemma är inte lätt. Men när kompletteringarna är färdiga så hoppas vi på ett godkännade. Det är inte många som inte får kompletteringar på sin uppsats. Vi måste göra bättre statistik och det känns surt då det är materialet som vi hade som var tunt. Lite besviken blir man när handledaren och examinatorn inte har samma syn på ett arbete men nog klagat, vi är ju snart färdiga!


Gumman hon var en ängel när vi har varit borta, dock väldigt gråtmild och less efter ett antal timmar i bilen, det förstår man ju! Idag har vi varit på kalas, två av Wilmas kompisar har fyllt ett år! Stora pojkar! Fick lunch och fika, gött gött! Ikväll har jag haft mitt sista step pass inför sommaren, ska bli skönt att ha onsdagkvällarna lediga framöver! Nä nu väntar Grey och massor av tårar antar jag....


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards