Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Jessica Sjödin - 4 juni 2009 22:07

Hallo hallo!


Vilken dag vi haft. Vaknade inte förrän åtta, har blivit sent nu när gumman somnat sent på kvällen. Igår kväll så vaknade hon vid halv nio och sedan var hon vaken till ja typ elva, puh. Under fm idag så såg jag att det var tandinfo...med tanke på de tre tänder som kommit så kändes det som det var dags och höra vad som komma skall. Naturligtvis var det ungefär samma tid som gumman skulle sova, så det blev lite fel där. Somnade istället när vi gick därifrån vid tolv....precis när lunchen skulle intas - typiskt. Så vi for iväg till en kompis som fick en liten söting för två månader sedan. Gumman vaknade när vi kom dit och där var det barn, typ sex stycken med Wilma inräknad. Ögonen gick som bara den och äta vem hade riktigt tid med det! Blev lite dåligt intag så en skvätt mjölk var behövligt efter ett tag. Sedan vid middagstid for vi hem. Inann vi gjorde kvällsritualen så lekte vi lite, eller rättare sagt jag blundade till en sväng liggande bredvid lillskruttan - trött som en tok! Jag var tvungen att le åt lilltrollet, hon har börjat rulla och tillslut så rullar hon ur gymmet och ikväll så backade hon in under vardagsrumsbordet, till det tog stopp. Såg rätt så rolig ut.


Nu sover hon så sött, hoppas vi får sova bra i natt! Jag förstår inte hur man kan älska en liten så mycket!!!!! Ibland fattar jag inte att hon är min och man är rädd att någon ska komma och ta igen henne! Älskar dig gumman!!!


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards