Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Jessica Sjödin - 24 april 2009 10:31

........Man blir ju lite förbannad! Har lagt ut lillskruttan i vagnen på uteplatsen för dagens fm lur, tro på f-n att de ska sopa vägarna här ute just nu. Det skränar och låter och där ute ligger gumman och sover. Hoppas att hon inte får nedsatt hörsel!!!!!


Jäkla sandsopare!

Av Jessica Sjödin - 24 april 2009 10:21

Hallo hallo!


Så var det ännu en underbar dag.....som startade redan kl halv sex, igen! Ja ha två dagar i rad nu så det är väl bara att inse att nu är det tidiga mornar som gäller och sena kvällar förbi. Det är så roligt att nya saker händer varje dag och att hon blir mer och mer medveten om omvärlden och så klart sina föräldrar. I morse så lekte vi lite efter frukost och dusch, det är så himla roligt när hon skrattar! Alltså skrattar på riktigt. Kunde inte låta bli att knäppa lite kort under kryp och rulla runt träningen :)

 Ibland måste man ju vila lite, eller hur?


 För att sedan träna lite till. Ser ut ungefär som "knäpper du på meeeej"


Ska passa på att plugga lite nu för att sedan gå till Jamtli och träffa föräldragruppen, roligt värre. Ikväll kommer mormor, morfar och morbror Johannes. Jag och min sambo ska vara borta hela dagen imorgon.....för första gången!


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards