Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Jessica Sjödin - 2 april 2009 20:59

Hallo hallo!


Idag har det flytit på bra efter en hattig natt. Gumman har vaknat cirkus varannan timma för att äta! Undrar om hon håller på att ta igen det hon förlorade under magsjuke veckan, "undra som flundra". Pappsen och gumman umgicks under förmiddagen och idag gick det som smort, själv var jag och pluggade...börjar bli less på det nu! Eftermiddagen tillbringade vi hela familjen på stan och mös. Vi åt lunch och gjorde ärenden, naturligtvis så "råkade" vi handla lite myskläder till gumman. Innan vi åkte hem for vi och handlade lite gott till i helgen då vi ska till min mamma och pappa och hälsa på. Vi hoppas på goväder så vi kan sitta ute på sjön och äta och fiska!


Vid middagen fick gumman gröt innan vi åt och ni skulle sett, hon gapade stort och smackade, gjorde tydligen likadant i förmiddags när gröten skulle intas. Det var så roligt, hon satt i sin nya matstol och åt och drack (lite vatten från flaska). Efter gröten tänkte jag att hon skulle få lite "efterrätt", mango pure va vad som stod på menyn. Det kan jag säga var inte lika gott, hon grimaserade och hade sig! Det är väl bara att fortsätta med lite pure efter varje grötmåltid så till slut kanske hon älskar det! Så här kan hon se ut efter en måltid :)


I morgon bär det av till mina föräldrar men först ska vi på BVC på läkarkontroll! Hoppas helgen blir underbar!!!


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards