Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Jessica Sjödin - 14 april 2009 22:16

Hallo hallo!


Idag har det inte funnits så mycket tid över för att blogga, därav kommer påskbilder och lite info om vad som hänt oss i påsk. Börjar tröttna på det här att plugga, var ska man få tiden ifrån!!! Tur att det inte är länge kvar nu....om man inte får komplettera förståss!


Idag har vi varit på biblioteket och fikat med en kompis och hennes två prinsar, mysigt värre. Gumman fick morotspure vilket hon verkade tycka om....undrar om det vänder på det planet nu, hoppas hoppas :) Sovandet på dagen fungerar bra, sov sent på fm idag och sedan när vi gick hem från stan. Nattetid dock hoppas vi på en förbättring, vaknar ofta och gråter. Får äta lite och sedan är det bra. Tutten har faktist ibland blivit lite av en kompis. Igår på em när vi var i stugan åt momma och moffa så somnade hon ute på altanen med tutten i mun, snuttade som bara den (brukar ju rata den så vad har hänt?)


Vi har ju provat ge ersättning då hon inte gått upp i vikt som hon ska och sover dåligt på nätterna (tips från BVC) men det har ju varit tvärnit för det mesta, om vi haft tur har hon druckit ca 20 ml och det är inte mycket att hänga i julgranen. MEN så hände det något i kväll när jag var på affären. Min kära sambo fick gumman att äta ersättning från flaskan!!!! Det sa bara slurp så var det slut. Här har vi en liten tjej som blivit pappas flicka för hos mamma finns ju annan god mat.......


Nä nu måste jag lägga mig, brukar bli tidiga mornar och det är inte så gött när man varit vaken ett antal gånger på natten!


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards