Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Jessica Sjödin - 7 april 2009 22:04

Hallo hallo!


Idag kände jag verkligen vårkänslor, vilket väder vi haft! Var rätt så trött i morse vilket jag inte kan säga att Wilma var. Låg ändå och drog oss i sängen rätt så länge. Gud va det gör mycket att sömnen lyser till viss del med sin frånvaro, hoppas det vänder snart! Hade bestämt med några av mina kompisar att vi skulle ses idag, tyvärr kunde vi inte ses alla samtidigt så vi har varit lite överallt idag :) Vi gick in till stan och träffade några i badhusparken, vi hade inte träffats på vääääldigt länge så det var jätteroligt att ses. Gumman hon somna i vagnen vid halv elva elva och sov gött när vi gick iväg. Hon sov medan vi åt lunch och vaknade lagom till att kaffet skulle intas. Hon fick sedan sitta ett tag i mitt knä, tyckte det var väldigt roligt att titta runt på folk. Träffade bla lilla Alma och snacka om att hon tyckte det mesta var roligt. Skrattade åt det mesta och jag kom på mig själv att jag satt och skrattade när hon skrattade, komiskt.....Efter två timmar var vi tvugna och gå, skulle träffa nästa vän. Vi köpte ett par fina solglasögon till Wilma på vägen till bussen, skit coola! Behövs ju verkligen om det ska vara sådant här väder. Det var sedan väldigt roligt att träffa nästa kompis för det var också väldigt länge sedan vi sågs! Sedan bar det hem så vi var hemma vid femtiden.


Vi hann med mycket idag.....allt utom att plugga, men vem har tid med det när det är så fint väder!! Får sitta desto mer i morgon. Hittade den här gamla bilden på gumman, endast en eller två dagar gammal!


Ha de gött.

Av Jessica Sjödin - 7 april 2009 22:00

Hallo hallo!


Vill bara gratta Jennie för att hon var närmast vikten på gogumman min och Katrin för att hon spikade längden!


Nu hoppas jag bara att hon kommer igång med maten igen så hon blir lite tyngre :). Fast vi bytte till mild havregröt i morse så var det så gott som tvärnit, det är inte lätt alla gånger! Tänk om allt bara kunde lösa sig.....på en gång.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards