Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Jessica Sjödin - 15 april 2009 20:50

Hallo hallo!


I morse tog gumman lite sovmorgon. Vaknade vid sjutiden, skönt! Var nog för att det blev en sen kväll igår, typ kvart över nio! Har i natt vaknat runt två gånger så det känns som det kanske är på väg att vända, peppar peppar.


I fm så for vi på öppna förskolan med en kompis och hennes prinsar, kom lagomt till sångstunden. Gumman var så trött innan, det var sovdags men hon höll sig vaken. Det är så mysigt med sångstunden, gumman diggar det massor. Efter det så gick vi hem för vi skulle bjuda två kompisar på lunch, gumman hon somnade på vägen hem. Vi hann äta, dricka kaffe, surra, ringa försäkringskassan, packa väskan inför passet i kväll, ta fram smakportionen som skulle intas på em samt städa lite snabbt innan hon vakna. Hon sov i fyra timmar!!!!! Helt otroligt.


Jag säger då bara det, sångstund har guld i mun!


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 15 april 2009 20:36

Hallo hallo!


Tänkte lägga ut lite bilder på påsken. Vi införskaffade solglasögon till gumman innan det bar iväg, vem vet kanske skulle solen titta fram!

Sen ville man ju vara lik pappa :)


För att komma till stugan åt min mamma och pappa så var man tvungen att åka skoter, då det varit rätt varmt och påsken var sent i år så ville inte jag och gumman åka skoter hela vägen utan fick hämtas från vägen. Vi hade lite tråkigt där bak så vi smilade upp oss och tog ett kort (eller jag gjorde det....). Wilma tyckte nog att jag var lite konstig.


Nedanför stugan finns en eldstad där man kan sitta och grilla och mysa. Gumman fick sitta där en liten stund och mysa med sin pappa och morfar, mamma var rädd att det skulle ryka för mycket.

 Titta vilket väder vi hade, gött!


Wilma fick mysa med allt och alla, vi saknade dock farmor, farfar, faster Kristin med familj och farbror Magnus med familj då vi brukar fira påsk med dem uppe i blåsjön. Det får väl bli nästa år! Hoppas då att farbror Henke med tjej och hund samt faster Karin med familj kanske är där också....... Här är Wilma med sin morbror Jocke


Fick även till en bild med Wilma med momma och moffa. Titta på moffas bränna. Hade varit på fisketävling dagen innan :)


Vi hade det med andra ord helt fantastiskt i påsk förutom lite griniga kvällar och vakna nätter men det fina vädret och sällskapet tog bort det tråkiga....


Tack för allt!



Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards