Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Jessica Sjödin - 23 april 2009 20:19

Hallo hallo!


Ikväll när gumman fått bada vilket hon tyckte va toppen. Satt i baljan (jag höll henne för balansens skull) och skvätte vatten, då menar jag inte lite vatten. Äääälskar att bada. Efteråt på skötbordet skulle jag försöka få på henne kläder. Brukar lägga bodyn på huvudet för att sedan dra ner den över huvudet. Gjorde som jag alltid gör och innan jag hinner lyfta upp huvudet så har hon hunnit rycka bort bodyn och ska äta på den, så här gjorde vi typ fyra gånger och till slut var jag tvungen att vika mig dubbel av skratt. Hon ser så rolig ut! Som plåster på såren så fick jag tillbaka världens leende. Har ju insett att tidpunkten kommit då det kommer att vara en kamp att få på kläderna och blöjan....har redan kavlat upp ärmarna för att ta tag i de framtida kamperna, hi hi. Nä nu ska jag hämta stolarna till utemöbeln våran.


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 23 april 2009 08:52

Hallo hallo!


Tänkte bara informera att glansdagarna är över. I natt har vi vaknat några gånger, kommer faktiskt inte ihåg hur många men det var överenskommet. Allt hade varit frid och fröjd om det inte varit någon som låg i sin säng med stora ögon och inte ville sova kl halv sex! Tog över henne och gav henne mat och trodde i mitt stilla sinne att hon skulle somna om, ack va fel jag hade! Vid sju gick vi upp och fixade frillan med mera :). Var tvungen och ta ett litet kort när hon ätit färdigt.


Ser det ut som hon är pigg? Skulle nog behövt sova iaf en timma till i morse....


Idag ska vi uppvakta en kompis till Wilma som fyllde år förra veckan, trevligt trevligt.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards