Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Jessica Sjödin - 22 april 2009 21:32

Hallo hallo!


Tänk vad tiden rusar iväg. Igår  blev gumman sex månader, fatta sex månader. För just sex månader sedan var vi på BB och gumman var en dag gammal, just då visste vi inte vad den närmaste framtiden hade att erbjuda. Den här bilden är just från BB, med hennes första pyamas som hon hade på sig :) Så underbart söt redan då!!! Grattis i efterskott prinsessan min på sex månaders dagen!

 Såg rätt bestämd ut redan här. Nu är hon med när det händer grejor, nyfiken i en strut, rullar från rygg till mage, släpper grejor och tittar sedan efter den släppta grejen bland annat. Så roligt!!!


Idag har vi varit på "byn" en sväng och sedan har jag hunnit träffa min uppsats kompis och haft ett step pass, skönt. Har börjat äta bättre med pureerna, idag åt hon för första gången en blandning av morots-, palsternacka- och potatispure. Åt med blandad förtjusning :). När min sambo gav kvällsgröten var hon hur hungrig som helst fast jag ammade en till två timmar innan. Hon stod nästan upp i matstolen och gapade, åt upp allt plus efterrätt! Nu sover hon så sött i sin fina spjälsäng. Börjat rulla till sidan och somnar så, med mysen så klart! Nä nu har Greys börjat igen....


Ha de gött!

jljlj

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards