Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Jessica Sjödin - 20 april 2009 19:43

Hallo hallo!


Idag har vi varit på babysim, gruvade mig ganska mycket innan. Det är lite av ett kaos före och efter badet. Pricken över i var att jag tog fel buss från stan så det blev till att springa sista biten, vi hann precis. Idag tog vi det stora steget och provade en dykning, tror att jag var mer stressad över situationen än gumman. Hon älskar att vara i vattnet, hon sprattlar och har sig. Det är riktigt mysigt :). Simskolläraren hällde vatten över huvudet, jag förvarnade att "nu kommer det vatten" och sedan tog vi steget och dök ner gumman. Det gick fort och hon var så duktig, inte en kallsup. Då min sambo inte kan komma ifrån jobbet så är jag själv så några fina kort blev det inte. Däremot hittade jag ett fint kort från Åre när vi var där i februari.

 Baddaren nästa! Det gick smort i duschen den här gången, skönt!


Solen sken och det var riktigt fint väder när vi skulle hem så vi gick från stan efter att vi inhandlat lite matvaror och presenter.


....idag till lunch åt hon morotspure, gapade stort flera gånger :)


Ha de gött!

Av Jessica Sjödin - 20 april 2009 11:18

Hallo hallo!


Måste bara skvallra. Igår somnade våran lilla prinsessa (hon har gått från nattmonster till prinsessa nu!) strax före åtta, vaknade efter ett tag men somnade om. I natt har hon vaknat två gånger och halv sju var det någon som gnydde i sin säng. Fick komma över och äta lite och döm om min förvåning då både hon och jag somnade om. Jag slog upp ögonen kl åtta!!! och då sov gumman fortfarande. Vad har hänt! Fattar ingenting. Under förmiddagen har vi ätit, lekt och sjungit samt att gumman sprungit runt i sin gå stol som en galning! Hon bara älskar den!!!!!!


Nu sover hon sin förmiddags lur och jag ska passa på att plugga. I em så står babysim på schemat, skoj.


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards