Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 28 oktober 2009 20:46

..nej nu är man slut som artist! I natt hade gummen en sådan vaken natt, vaknade vid halv tre - somnade om - vaknade vid tre och sedan var hon vaken till halv fem, puh. Fick sova till kvart i åtta, tur va de! Sedan har det varit full rulle idag. Gumman somna vid halv tolv tolv och sov till kvart över tre!!!! Skönt då jag och M satt med uppsatsen hela tiden! Sedan kom lillebror 2 och hälsade på med en kompis, jätteroligt! Innan de for kom de som ska borra efter bergvärmen...kl sex! Konstig tid men men... for och handlade, underbart att gå och strosa i affären med båda armarna fri :). Sedan Wilma vaknade var hon som en igel på en, så fort det inte gick hennes väg så gnällde hon, gnällspiken våran :) Det var rätt så skönt när hon somnade vid åtta. Känner mig som världens sämsta mamma när man tycker det är skönt när prinsessan somnat men den här egentiden är värdefull. Nu har jag snabbstädat så nu börjar energin ta slut... Tur att det onda efter vaccinationen varit bättre idag :) Nä nu ska jag göra sista rycket så man kan sjunka ner i sängen och vila ögonen på Greys kl 21!


Ha de!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards