Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 7 oktober 2009 21:14

Några ord som kommer ur Wilmas mun är:


na na eller ma ma  -  mamma

pa pa  -  pappa

dä  -  där

titta  -  titta

da da  -  tack tack


Jag tror iaf att det betyder det :)



Av Jessica Sjödin - 7 oktober 2009 20:51

Så kändes det i morse. Gumman var nog vaken i två och en halv timma i natt....förstår inte. Hoppas på en bättre natt i natt. Idag har vi inte gjort så mycket förrutom att vi var till en kompis som nyss flyttat, hon har en dotter som är några månader äldre än Wilma. En jätte fin lgh!!! De två små tjejerna verkade komma bra överens :) På vägen hem så somnade lilltrollet i vagnen så jag passade på att flytta över henne till bilen och for till sambon med lite käk. Stackarn måste ju äta för att orka jobba. Igår kväll kom han hem strax före tio, lär väl bli ungefär samma tid i kväll. Tyvärr så sov ju prinsessan när vi kom med maten :( Ikväll när jag skulle fixa badet så hände något, hon satte sig hastigt och jag hann inte med så min ena tumme petade gumman någonstans så hon gjorde sig illa men jag vet inte vart!!!! Gumman gallskrek i tio-femton minuter, stackarn och jag visste inte direkt vad som var fel.....jobbigt! Som tur va så gick det över och allt verkade som vanligt. Hon är er riktig fighter (inte första gången jag säger det). Nu sover hon gott i sin säng! Har tittat till henne några gånger och varje gång jag går dit har hon en ny sovställning, hon är som en virvelvind i sängen!!! Jag myser i sängen framför Grey's så nu har jag inte tid att skriva längre :) Har läääängtat länge efter detta! Bara jag inte somnar mitt i, rätt så trött!


Sov gott!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards