Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 15 oktober 2009 16:58

...ja så ser skruttan ut nu för tiden. Tror att det inte är länge kvar till hon kommer staplandes på golvet! Nu reser hon sig och står utan stöd, vinglandes och lite lutandes för att sedan fega ur och sätta sig ner :) Igår satt jag och sambon mitt emot varandra och då gick hon faktiskt två tre steg under ett försök av ......typ hundra *ler*.

  

Mina ögonstenar!


Humöret visar sig mer och mer nu också. Gör hon något hon inte får och jag säger typ ajaj då vänder hon sig mot mig och drar värsta utlägget - da da da da da da (i arg ton)....hm undrar om hon brås på sin mor.....


......fortsättning följer.

Av Jessica Sjödin - 15 oktober 2009 16:54

Hallo hallo!


Ja det blir glest mellan inläggen nu för tiden samt att jag inte hinner läsa de bloggar jag följer i vanliga fall, ursäkta! Hoppas att det blir bättre snart. Ska göra sista rycket med uppsatsen så hoppas jag att den är gjord för gott snart!!!!


Ha en trevlig kväll!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards