Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 26 oktober 2009 09:58

Igår så vaknade gumman vid elva tolv tiden och grät.....jag gjorde välling direkt och vips så sov hon igen. Skönt! Vi sov till halv sju då var det en prinsessa som inte ville sova längre...dock så mös vi i våran säng till halv åtta, det älskar hon! Idag är vi hemma från alla aktiviteter då gumman är snorig men det verkar vara på bättringsvägen. Nu ska här göras lite mat!


Ha de gött idag

Av Jessica Sjödin - 26 oktober 2009 09:56

Ja det är just vad vi gör för tillfället vad gäller förskoleplats till lillfisan. Skickade in papperna i somras och inte fått svar än. Jag har ringt och de sa att vi troligen skulle få svar i november...nu är det snart novemer. Hoppas hoppas på vårt första val!!!! Det blir ju lite struligt då vi lägger schema så långt i förväg och då inte veta hur det blir med dagis, inskolning osv. Blir så trött på det här väntandet...

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards