Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 2 oktober 2009 23:16

...ja ibland eller ganska ofta tittar jag på undret vi lyckats åstadkomma och tänker vilken tjej! Vilken tur jag har som fick henne! Att man kan älska någon så mycket!


Ja åter till dagen. Lillskruttan har kräkts två gånger i kväll stackarn. Troligen beror det på en förkylning eller tänder på G. Hon lät rätt så tät i näsan nu ikväll när jag kom hem. Jag har varit på stan och träffat några ur föräldragruppen, vi har varit på AW. Så otroligt roligt och trevligt och att träffas utan de små! 


Igår provade vi pannkaka för första gången och det verkar bli en hit, åt själv med fingrarna till och med. Idag provade vi äggröra till em mellis och det verkade också gå hem, skönt att det börjar ordna sig med maten. Nä nu har gumman slukat en flarra välling så jag ska lägga henne. 


Sov gott! 

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards