Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 20 oktober 2009 22:16

Ja våra bra nätter verkar vara förbi....gumman vaknar som tidigare mellan tolv och två (ibland sover hon faktiskt hela natten) och får då välling. Efter vällingen har jag tidigare bara lagt henne och hon har somnat om men nu vaknar hon efter en kvart och gråter lite, jag går in och ger henne snutten och lägger ner henne om hon satt sig upp och efter en kvart är det samma visa igen. Så håller vi på i si så där två timmar....gäsp! Två nätter i rad nu och i natt så skrek hon oavbrutet i en kvart innan hon blev tyst, verkar inte vara vaken heller. Man känner sig ganska maktlös.....Är det någon som har några tips?



Av Jessica Sjödin - 20 oktober 2009 22:05

Ja tiden går fort! I morgon fyller gumman ett år! Fatta ett år! Idag har jag tänkt tillbaka ett år x flera. Vid den här tiden hade jag maaaaaaaaasor av värkar, gud va ont det va men man hade hållt på ett tag också. Den som vill kan läsa min förlossningsberättelse. Den är inte så lång men det är roligt att läsa hur dagen var! När det var en månad kvar så ......  


Vilken känsla man fick när knytet hamnade på bröstet, eller i mitt fall på magen då navelsträngen inte var så lång. Gumman hon var en pigg tjej redan då hon kom ut

  

Titt vilken sötnos! Endast någon minut gammal. Klockan 02.11 i natt är det exakt ett år sedan!

  

Något tröttare, hunnit bli en halv dag gammal :)


Man blir alldeles varm i kroppen när man tänker tilbaka......Snart sitter man väl här dagen före hon fyller arton, fniss. Idag har vi haft en hektisk dag med massor av göra men nu slappar jag efter att ha bytt gardiner i sovrumemt och höjt mysfaktorn där lite :)


Längtar till i morgon!


Kram

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards