Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 13 oktober 2009 16:40

Hallo hallo!


Ja vi har besök jag och Wilma av min kusin. Så himla roligt!!!! Förra veckan var vi mest själv jag och skruttan då sambon jobbar mest hela dygnet. Så ser väl denna vecka ut också så det var sååå roligt att vi fick främmande!!! Igår va vi på ÖF på fm, Wilma stortrivdes och vid lunchtid gick vi hem då kusinen kommit. En trött men lycklig tjej somnade direkt i vagnen, hann inte ens ut. När hon vaknade fick hon en tidig ettårs present av min kusin. En anka med trettio olika melodier, gumman bara ääääälskar den!!! Tack så mycket för den! Resten av dagen/kvällen mös vi på.  


I natt så vaknade jag vid halv fem, lyssnade och det var alldeles tyst....för tyst så jag gick upp. Alldeles riktigt så hade fläktarna stannat....en propp måste ha åkt. Bytte uttag till ena fläkten och ställde den mot Wilmas rum. Jag kan informera om att det var ganska kallt men gumman hon sov, hela natten lång! Somnade dock sent igår kväll efter en och en halv flaska välling! Ganska svårt det här med maten!


Idag har vi varit på stan, gumman sov när vi gick in och vaknade lagomt till vi kom in så vi gick och fikade och gumman fick mat! Sedan strosade vi lite i affärer för att sedan ta bussen hem. Nu lagas det mat, kusin vitamin som kockar. Gumman hon leker med alla plastlådor :) Rolig leksak! I morgon åker vi till ström, ska äntligen få klippa mig, längtar. Nä nu ska sallad göras och lite röd vin sippas, mmmmmm


Ha de!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards