Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 25 oktober 2009 10:18

Ja det var gumman i natt. Vaknade vid två och började gråta. Jag har som bestämt mig för att försöka ta bort vällingen på natten.....puh det var inte det lättaste. Efter ett tag blev hon helt vansinnig! Skrek som en tok och ålade sig i min famn så jag trodde jag nästan skulle tappa ner henne i sängen. Helt hysterisk i tjugo minuter en halv timma, svårt att uppskatta tiden... Till slut så somnade hon bredvid mig i våran säng...utan välling. Gör man rätt? Finns det några andra sätt? Känns helt fel att hon ska bli så arg och ledsen....det skär i hjärtat!

Av Jessica Sjödin - 25 oktober 2009 10:12

Ja det är det just nu. Igår hade vi besök och gumman hon trivdes som fisken i vattnet. Farmor var här med karl samt två av Wilmas kusiner med sin familj och två av sina bästa kompisar med föräldrar. Trodde att det var slut med presenter men tänk att hon fick massor av mer presenter. Fiiiiina kläder och gosedjur samt en fjällräven ryggsäck som hon kan ha när hon börjar dagis. Sedan fick hon en jätte fin vagn! Snacka om att hon tyckte om den. Gick och styrde den för fullt.....Wilmas pappa såg lite sur ut....hon bytte ut sin fina rosa bobby car för en stund :)


Hon sov inte förrän kl var närmare två! Då förstår ni säkert hur kul hon hade!!!!


    

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards