Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 6 oktober 2009 21:04

..det kan man säga händer nu. I natt sov gumman hela natten, gjorde jag det då? Nej, vakna halv fem och kunde inte somna om. Tankar om uppsatsen som inte är riktigt färdig osv dök upp och jag kunde inte slappna av. Vid halv sju tror jag ögonlocken for igen och tio över vaknade Wilma, gäsp! Efter frukosten kom killen som ska byta ut elementen och dra rör i huset, vi ska installera bergvärme. Känns skönt att det hinns innan vintern kommer. Just nu har vi två fläktar som ska värma huset då de gamla elementen är borta och de nya elementen inte är på plats samt att borrningen inte är gjord än. Hoppas de börjar borra denna vecka. Än så länge håller fläktarna värmen men ikväll började det snöa igen och blåsa av bara den så jag hoppas det inte blir för kallt inne på Wilmas rum! Idag har vi lunchat på stan med en kompis, denna underbara kompis bjöd dessutom på lunchen, taaaaaaaack för det! Så snällt! Sedan tittade vi lite i affärer, vi ska på jobb fest på fredag så lite finkläder behövs. Väl på stan så sprang vi på en annan kompis :) Innan jag och Wilma gick hem så gick vi på Polarn och tittade lite på ytterkläder. Det är ganska utplockat på alla andra affärer, typiskt! Vill helst inte lägga en förmögenhet på ytterkläder som hon bara kommer att kunna ha i vinter! Naturligtvis hittade jag jättemycket fina kläder men plånboken är för liten just nu.


Under em så åkte vi på min sambos jobb, i och med att han arbetar på en däckfirma så jobbar de för fullt fom i går så innan han kommer hem om kvällarna nu så har lillskruttan hunnit somna, dessutom sover hon på morgonen när han åker på jobbet så det är så synd om honom. Wilma blev överlycklig när vi kom dit!!! Det blir långa dagar för oss nu, vi umgås all vaken tid, ingen egentid och att kunna träna kan man drömma om, tur att det är en kort period.


Nä nu ska jag se House, älskar den serien! Hoppas på en bra natt i natt också.


Ha de!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards