Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 4 oktober 2009 21:17

Ja idag när vi klev upp låg det lite snö på backen, gud snart är vintern här! Vi har haft en orolig natt jag och gumman. Vaknade först några gånger i går kväll men till slut somnade hon. I natt vaknade hon, troligen av att sambon kom hem från festen...hm han var inte mycket värd då kan jag säga. Efter en flaska välling så trodde jag att hon skulle somna men inte det. Nu låg hon snällt ändå i sängen och mös med sin snuttis, jag var nog in tre gånger och alla gångerna var ögonen vidöppna. Till slut så somnade hon för att sedan vakna tjugo över sex!!!! Det var ju svart ute så jag tog över henne till våran säng, trodde i min enfald att hon skulle somna men det var en pigg dam! Till slut efter många om och men så somnade hon för att vakna vid åtta, skönt. Som sagt var så snöade det när vi slog upp ögonen! Det har blåst och varit tjuvkallt idag, brr.

  

Denna bilden togs för ca en månad sedan då farfar fyllde år och då var det sol och varmt. Längtar redan till nästa sommar!


Idag har det varit tyst i huset trots besök.....alla var trött, konstigt :) Jag och Wilma har varit en sväng på mitt jobb och sedan umgicks Wilma med sin pappa medan jag tränade. Efter passet så åkte vi och handlade på ICA Maxi, trevlig affär. Wilmas huvud skulle nog ha snurrat runt om det gick :) I kväll har vi badat jag och Wilma, hon bara älskar vatten. Nu sover trollet, ska nog snart göra detsamma, trött som bara den.


Go natt! 

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards