Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Jessica Sjödin - 11 oktober 2009 09:34

...ja nu tror jag vintern är på väg :( Idag har vi tagit det lugnt, sov till åtta och sedan frukost. Sambon har fått sovmorgon idag. Själv fick jag låååång sovmorgon igår, sov till nio - blev väckt av telefonen - somnade om - vaknade elva!!! Gött. Min sambo och prinsessa var i Ström, de åkte dit i fredags och kom tillbaka i går. Själv var jag på firmafest i fredags, hur gött som helst. Åt gott, drack gott, pratade och skrattade för flera år!!!


Igår kväll var vi bjudna på käk hos ett par vänner, hur trevligt som helst. De har en dotter i samma ålder som Wilma så det kunde ju inte bli bättre. Vi blev kvar rätt länge, åkte väl hem vid tolv och när vi kom hem var det en liten tös som var ganska pigg....fick busa i våran säng ett tag och sedan somnade hon gott!


Nä nu är det en liten här hemma som har gjort stora A tror jag så det är bara att "städa upp". Höres!

  

Trevlig söndag!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards