Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 28 juli 2009 23:56

Hallo hallo!


Ja det blir fortfarande lite dåligt bloggat. Mycket som händer både i Östersund och i våran lilla värld. Nu kan män säga att gumman kryper, hon ser rätt så rolig ut, ser rädd ut att tappa balansen då hon har hur brett som helst mellan benen när hon ska framåt :) Nu får man verkligen vara uppmärksam, ena sekunden är hon på ett ställe för att nästa vara och dra ut någon låda....man blir lätt svettig. Sedan tror jag att det är någon fler tand på G! Hon dregglar som en tok och äter dåligt! Inte roligt att mata då hon fått för sig att spotta ut maten igen.....kan det inte bara vara enkelt!


Har hunnit varit ut och stråkat två gånger och haft huuuur roligt som helst! I kväll är det sambons tur så nu sitter jag här med datorn i knät och gäspar som en tok....Nä nu är det sängen som gäller!


Ha de gött vänner!!!!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards