Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 16 juli 2009 19:21

... det gör det. Nu på morgnarna när jag hör att gumman vaknat sitter hon antingen på rumpan eller på knä och håller i sig i spjälorna i sängen sin....naturligtvis med ett leende på läpparna :) Idag så tog hon sig från mage till sittande och drog sedan upp sig till halvstående, va vilken tjej!!! Börjar bli lite jobbigt att hinna med alla framsteg.....


Något som jag tycker är svårt för tillfället är att hon sovit så länge på morgonen så fm luren försvunnit. Med andra ord så har hon sovit endast en gång på dagen. I går kväll somnade hon vid åtta men ikväll så somnade hon redan tjugo i sju!!! Fatta vilken tid hon kommer att vakna i morgon bitti...hm hur ska det gå! Nä nu ska jag umgås med främmandet!


Ha de gött!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards