Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 9 juli 2009 22:16

Hallo hallo!


Idag har vi rännt på byn...först träffade vi en kompis på stan som vi inte träffat på läääänge, hur roligt som helst att sitta och surra. Tack Katrin för det goda fikat!!! Sedan på em så for vi till en annan kompis och fick fika, fick än en gång sitta och surra och må gott! När vi åkte hem somnade gumman i bilen och fortsatte sin em lur i vagnen, efter en och en halv timma väckte vi henne! Ja vi kan säga som så att hon ville inte sova riktigt i kväll, somnade vid halv tio!!! I morgon ska vi fara hemöver igen för på lördag ska pappa vara barnvakt åt trollet vårat, vi hoppas att det går lika bra som hos farmor förra veckan! Jag ska spela en ploj fotbollsmatch på lördag och sedan ha trevligt på kvällen (både jag och min sambo), lite orolig för hur det ska gå att tok springa i 30 x 2 min.....var några år sedan jag spelade nu. Ja skaderisken är ju rätt så hög....och nu när vi ska flytta har vi inte tid med något sådant :) 


Fatta att igår så åt ju gumman min mat jag hade gjort, spagetti och köttfärssås, hon verkligen älskade det (blandade dock lite barnmat på burk i för att få det lite lösare). Nu hoppas vi att det lossnat med maten för hon överraskade oss och åt banan också....har aldrig hänt tidigare...håller tummarna!


Nu blir det nog dåligt bloggat i helgen då vi kommer vara borta men lägger in en bild på Wilma och hennes morfar (de ska ju tampas i helgen).


Ha de gött! 


Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards