Wilma - min ögonsten!

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Jessica Sjödin - 6 juli 2009 11:55

Hallo hallo!


Ja då var vi åter hemma efter sköna dagar hos mor och far. Gumman hon har varit på topp mest hela tiden. Dock har vi känt av värmen, gumman har fått värme utslag som inte vill gå bort riktigt och sedan har magen varit lite överaktiv "ler". Har nog aldrig gått så mycket blöjor någon gång :). I fredags åkte vi till Ström och mötte upp Wilmas pappa, någon som blev glad för att se det ansiktet. På lördagen så lämnade vi gumman hos hennes farmor, lite nervös var man allt då det var första gången vi lämnade henne (förutom natten hon sov hos momma o moffa i stugan). Det hade gått hur bra som helst, gissa vem som sov hela natten? Har hänt en gång sedan många månader tillbaka.....lillskruttan min. Blev väl si så där glad att se oss igen, inget hoppande och skrattande....det högg till lite i hjärtat då men sedan kändes det bra då hon grät i alla famnar utom min......hihi. I natt har vi sovit hemma och det var skönt, att få sova i sin egen säng. Gumman somnade vid halv tiotiden och sov till tre, fick välling och somnade om till halv nio!


Förra veckan var hon lite gnällig och jag tänkte att det nog var värmen men tänka sig att vi hittade en tand som var på väg upp :), i nederkäken höger om de två framtänderna.....det bara kryllar av dem och mycket har de kommit upp.


Ska ta och lägga upp lite bilder men jag vet inte var kameran är för tillfället.....Nä nu är det dags för lunch, gumman hon sover.

Ha de gött!!

Presentation


Wilma min ögonsten

Omröstning

Gillar du höstmörkret?
 Ja absolut, hösten är den bästa årstiden
 Ja, älskar när man får tända ljus
 Nja, svårt att bestämma mig
 Nej, längtar till vintern
 Nej absolut, så mörkt och kallt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards